محصولات چرمی

راه های نظم دادن به وسایل داخل کیف تان

راه¬های نظم دادن به وسایل داخل کیف¬تان

هر بانویی که از یک کیف دستی یا دوشی استفاده می­ نماید، می­ داند که مرتب نگه‌داشتن وسایل درون کیف (علی‌ رغم تمام کوشش‌ها) کاری است دشوار و البته وقت­ گیر، اگر برنامه ­ای منظم برای مرتب نگه­داشتن وسایل کیف­تان نداشته باشید به هنگام نیاز سر در گم و کلافه خواهید شد. واضح است که هیچ بانویی دوست ندارد همیشه یک کیف شلوغ را روی دوشش حمل نماید، اما بقایای رسید‌های کهنه، یادداشت­ ها، پول خردها، رژ‌ لب، مارک لباس و تقریبا همه چیز به طریقی از ته کیف‌تان سر در می‌آورند و باعث می‌شوند یافتن وسایل مورد نیازتان عملا غیر ممکن یا دشوار شوند. اگر می خواهید چند راه ساده و بسیار کاربردی را برای نظم دادن به کیف­تان بدانید، ادامه مطلب را حتما مطالعه فرمایید.

مطمئنا حمل یک کیف بزرگ پر از وسایل برایتان آزار دهنده و برای فرم بدن‌تان نیز مضر است: حمل کیف سنگین باعث عدم تعادل عضله‌ها و درد شدید در نواحی گردن و شانه، کلافگی و در بعضی مواقع باعث بروز استرس می­ شود.

به علاوه، یک کیف به هم ریخته کشش و انعطاف‌ پذیری چرم را کاملا از بین برده و شکل ظاهری کیف را بهم زده و از فرم اصلی خود دور می ­کند، هم چنین می­ تواند (ممکن است عجیب به نظر برسد) به طور منظم، سطوح بالای اضطراب غیر ­ضروری را برای شما ایجاد نماید.

در کیف‌های شلوغ یافتن وسایل مورد نیازتان، مانند کارت مترو یا اتوبوس (که باعث استرس نرسیدن به قطار  یا اتوبوس می ­شود)، سوئیچ ماشین یا کلید در دفترتان (که باعث دیر رسیدن می ­شود) یا اسکناسی که می‌خواهید با آن پول روزنامه را پرداخت نمایید (که باعث توقف و معطلی صف می­ شود) را دشوار می ­سازد.

 خبر خوب: منظم کردن کیف­تان از آنچه که فکر می­کنید آسان­تر است.

  • برای نظم دادن کیف­تان توجه و بکار بردن موارد زیر را به شما توصیه می­ نماییم:
  1. وسایل غیر لازم و ضروری­تان را بر اساس دسته، جدا و دسته­ بندی نمایید.

ممکن است جدا کردن تمام وسایل­ کیف­تان، کاری بیهوده به نظر برسد، اما واقعا اثر بخش است. چیزهای غیر ضروری مثل لوازم آرایش، گیره­ ی مو، شارژر موبایل و هر چیز دیگری را که در قسمت­ های کوچک کیف تان قرار می­ دهید از کیف­تان خارج نمایید. وسایل ضروری همان­طور که بعدا توضیح خواهیم داد، به کیف پول­تان منتقل می ­شوند.

  1. کوپن های تخفیف، رسید و کارت‌های هدیه‌تان را درون یک پاکت دگمه ­دار یا در یک کیف جا کارتی یا کیف پولتان بگذارید.

بهترین راه مرتب نگه داشتن کاغذ‌هایتان (کوپن های تخفیف، رسید، کارت های هدیه و غیره)، سازمان دهی آنها در یک جای مشخص است. اگر دوست دارید که آنها را بر اساس الفبا، دسته ­بندی (لباس، خوار و بار، آرایشی) و یا ماهیت­شان (کوپن، رسید، کارت هدیه) مرتب نمایید، در هر صورت با این کار، یافتن­شان هنگام نیاز بسیار آسانتر می ­شود. این روش برای کارت ­هایی که در خانه نگه می دارید نیز مناسب است.

  1. وسایلی که از آنها زیاد استفاده نمی‌کنید را جدا نموده و آنها را کنار بگذارید.

عینک آفتابی، گوشی موبایل و کلید‌های‌تان، وسایلی هستند که به دفعات از آنها استفاده می‌نمایید. به جای اینکه هنگام زنگ خوردن تلفن‌تان مضطرب بشوید، و یا هنگامی که آفتاب به چشمتان می ­تابد، در کیف‌تان کندوکاو نمایید(!) این وسایل را دم دست بگذارید. اگر وسایل دیگر به صورت منظم سازمان­دهی داده شده باشند، این وسایل به راحتی قابل یافتن خواهند بود. می توانید برای آنها کیف­ هایی جدا یا کیف ­های ترکیبی کوچک تهیه نمایید.

  1. هدفون و شارژرتان را درون یک قاب عینک اضافی یا یک کیف آرایشی کوچک بگذارید.

هیچ چیز خسته‌ کننده‌تر از باز‌کردن گره‌ی سیم شارژر و هدفون درون یک کیف شلوغ پلوغ نیست. نگه داشتن آنها درون یک کیف کوچک زندگی‌تان را خیلی  آسان‌تر می­کند.

  1. از تکنولوژی بهترین بهره­ برداری را نمایید.

درسته، هیج حسی مثل حس دست گرفتن یک کتاب واقعی نیست، اما اگر می­ خواهید در راه یا وقت استراحت­­تان کتاب بخوانید، کتاب الکترونیکی (ebook) یا نرم­ افزارهایی که کتاب ­های الکترونیکی را ارائه می دهند را روی گوشی و یا تبلت­تان نصب نمایید تا کیف­تان هم سبک‌تر و هم خلوت‌تر شود. این امر در مورد برنامه ­ریزی و دفترچه یادداشت ­ها نیز صادق است!

  1. کارت های ویزیت­تان را درون قوطی آدامس یا یک کیف جاکارتی با دوام نگه دارید.

اگر از آن دسته آدم­هایی هستید که دارای کارت­ های زیادی هستید، به جای شلوغ کردن کیف پول­تان، کارت­های ضروری را درون قوطی آدامس یا یک کیف جاکارتی جدا و با دوام بگذارید.

  1. عاشق کیف پول­های بخش­بندی شده شوید.

به جای این که وقت زیادی را  در کیف پول‌تان به دنبال گواهینامه یا کارت بانکی‌تان بگردید، آنها را درون کیف پول‌های بخش­بندی شده، بصورت مجزا و منظم بچینید. این کار باعث صرفه‌جویی در انرژی و زمانتان می‌شود، چرا که هنگامی که به دنبال کارت به خصوصی می­ گردید، کافی است به دنبال رنگ یا لوگوی خاصی بگردید؛ این کیف­ها پیش نمایش خوبی از همه­ ی کارت­هایتان به شما نشان می ­دهند.

  1. هر شب خورده وسایل اضافه را از کیف‌تان خارج نمایید.

سخت­ ترین قسمت داشتن کیف منظم، تمیز نگه داشتن آن است. خودتان را مجاب کنید که هر رسید، پوست خوراکی یا زباله ­ی دندانه ­داری که در طول روز سر از کیف­تان در آورده‌اند را بیرون بیندازید. اگر هر شب این کار را انجام دهید، کیف‌تان همیشه مرتب و تمیز خواهد بود.

در آخر یادتان باشد که منظم نگه داشتن کیف­تان می­ تواند در نظم کلی و معرفی شخصیت­تان نیز تاثیرگذار باشد و بر اساس قانون اثر مرکب، انجام همین کارهای کوچک و به ظاهر ساده از شما در زندگی شخصی­تان فردی منظم و شخصیتی متفاوت و اثرگذار خواهد ساخت.

فرقی نمی ­کند شما مادر، خانه ­دار، معلم، استاد، کارمند و یا رییس و یا هر نقش دیگری را که در جامعه بر عهده دارید را داشته باشید. قطعا شما دوست ندارید در قرار ملاقات­ های مهم­ تان، یا جلسات و یا در مواجهه با افرادی که برای اولین بار با آنها ملاقات می­ نمایید و یا در دفتر و سر کلاس، دچار سر در گمی و استرس و اتلاف وقت گرانبهایتان برای یافتن چیز خاصی در درون کیفتان شوید و وقت ارزشمندتان را هدر دهید و در ذهن مخاطبان خود هم تصویری ناخوشایند از خویش بجای بگذارید.

 

 خدمات گارانتی و تعمیرات چرم ارزنده

در حالی که ما محصولات خود را با بالاترین کیفیت تولید می­کنیم، شش ماه گارانتی سازنده ارائه می­ دهیم تا اطمینان حاصل شود که شما از محصولات چرم ارزنده خود کاملاً راضی هستید.
در موارد نادری که ممکن است محصولی ایرادهایی مانند شکستگی زیپ یا موارد مشابه از یراق­ آلات را نشان دهد، می ­توانید آن را برای تعمیر به ما بازگردانید. البته ابتدا با ارسال عکس از موارد پیش آمده هماهنگی ­های لازم را با بخش پشتیبانی انجام دهید. پس از دریافت، ما عیب را ارزیابی و تعمیر خواهیم نمود و مناسب ­ترین راه را برای برگرداندن محصولتان به شما در پیش خواهیم گرفت. در ضمن مناسب است که در استفاده از محصولات چرمی و یراق آلات مربوطه نهایت دقت را بفرمایید زیرا حفظ فرم و شکل اولیه محصول بدون تعمیرات خیلی مهم است.
از آنجایی که صنعتگران ما هر تعمیر را جداگانه انجام می دهند، ممکن است هر تعمیری تا شش هفته طول بکشد. اگر سؤالی دارید، تیم خدمات مشتری ما در طول ایام هفته از شنبه تا چهارشنبه آماده کمک به هر طریق ممکن می­باشند.

حق تدوین، ترجمه و گردآوری برای سایت چرم ارزنده محفوظ می­باشد.

www.arzandehleather.ir

[email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =