رویه ثبت ،‌ پردازش و ارسال سفارش در فروشگاه چرم ارزنده

روز کاری به معنای روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش خواهند شد. کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت چرم ارزنده به وسیله ارسال کد سفارش از طریق مسیرهای الکترونیکی، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. چرم ارزنده همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با این وجود، در صورتیکه موجودی محصولی در چرم ارزنده به پایان رسیده باشد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق لغو کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای چرم ارزنده محفوظ بوده و یا مشتری می‏‌تواند، محصول دیگری را جایگزین کند.

  • کاربران لازم است هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل نمایند. مبرهن است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.
  • چرم ارزنده مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای چرم ارزنده محفوظ است.
  • خسارت در هنگام حمل و نقل

      چرم ارزنده همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و سلامت به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن همه مرسولات، تحویل کالا به انتخاب مشتری و کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل کننده است و چرم ارزنده تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید طی 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش، به خدمات پس از فروش چرم ارزنده اطلاع داده شده و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش چرم ارزنده ارسال شود.

  • زمان تولید و ارسال سفارشات

با توجه به دستدوز بودن محصولات چرم ارزنده و سفارشی بودن آنها جهت محصولاتی که در انبار موجود نمی­باشد، زمان تولید بین 10 تا 14 روز کاری و در مواردی ممکن است که بسته به سفارشات قبلی بیشتر شود که البته لازم است قبل از سفارشات، هماهنگی برای زمان مورد نظر انجام پذیرد. لذا شایسته است از سوی مشتریان محترم زمان تولید و ارسال در نظر گرفته شود. ارسال محصولات در تهران بعد از تولید 2 تا 3 روز کاری و شهرستان­ها نسبت به طول مسافت حدودا" 5 تا 6 روز کاری می باشد.

  • رویه ارسال سفارش

محصولات تولیدی در شهر تهران بسته به خواست مشتری می­ تواند با پیک موتوری یا از طریق پست صورت پذیرد. ارسال برای شهرستان­ ها از طریق شرکت پست انجام می­ شود که با دریافت ایمیل یا پیامک کد رهگیری برای مشتری ارسال خواهد شد و مشتری می­تواند در صورت نیاز از سایت شرکت پست جمهوری اسلامی ایران به آدرس www.post.ir  موقعیت مرسوله ارسالی را با کد اعلامی پیگیری نماید.